Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Το στοίχειωμα μου...


Θα ξεκινήσω το blog μου, προτείνοντάς σας την πρώτη ταινία που ως ενήλικη με έκανε να την σκέφτομαι για μέρες και να κοιτάζω το ταβάνι το βράδυ για να δω μήπως και διακρίνω κάποια σκιά που δεν θα έπρεπε να ήταν εκει...Μιλάω για το insidious. Μια ταινία με τρομερή ατμόσφαιρα, τρόμο που πηγάζει απο τους βαθύτερους μας εφιάλτες, και κατά την γνώμη μου αρκετά πρωτότυπο σενάριο στο είδος της. ΄Ισως κάποιοι να διαφωνήσουν μαζί μου, ίσως κάποιοι άλλοι να την βρουν μέτρια ή κάποιοι άλλοι να μοιραστούν το πάθος μου. Σε όποια κατηγορία και αν ανήκετε, αν θέλετε να δείτε μια πραγματικά καλή ταινία τρόμου είστε υποχρεωμένοι να μπείτε στο τριπάκι εν ονόματι insidious. Πρωταγωνιστούν οι: Patrick Wilson aka Josh Lambert, Rose Byrne aka Renai Lambert, Ty Simpkins aka Dalton Lambert, Lin Shaye aka Elise Rainier and Barbara Hershey aka Lorrein Lambert. Σκηνοθετεί την ταινία ο James Wan, σκηνοθέτης του Saw, the conjuring, dead silence etc. Τώρα λίγα λόγια για την υπόθεση. Μια φυσιολογική οικογένεια μετακομίζει σε ένα νέο σπίτι για μια νέα αρχή με το καινούργιο τους μωρό και τα δυο μικρά παιδιά τους. Ο μπαμπάς δάσκαλος και η μαμά στο σπίτι φροντίζει τα παιδιά αν και έχει όνειρα ως μουσικός. Τα πράγματα αλλάζουν, όταν θόρυβοι και "άνθρωποι" που δεν θα έπρεπε να εμφανίζονται τρομοκρατούν την Renai. Τα πράγματα περιπλέκονται ακόμα πιο πολύ όταν ο ένας από τους μικρούς τους γιούς ο Dalton πέφτει σε κώμα. Άραγε τι παραμονεύει στο σκοτάδι και τι είναι το υπερπέραν....???


Δείτε εδώ το trailer της ταινίας!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου